>
وبلاگicon
وبلاگ جدید

دلــــــی پـــر از حــرف

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت3:13---12 تير 1394
صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،

صحبت از توست

و تو یعنی “همیشه”


.....
ساعت3:07---12 تير 1394
دنیای من…

“مجازیش” هم

غمگین بود!


faramarz
ساعت15:33---5 تير 1394
ممنون سر زدی. مطلبت هم قشنگ بود
پاسخ:خواهش دوست من :) ممنون


tanha
ساعت1:36---31 خرداد 1394
وبلاگتون بسیار زیبا بود
خوش حال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنید


محمود
ساعت15:08---25 ارديبهشت 1394
بسیار زیبا به منم سر بزنید خوشحال میشم
پاسخ:مرسی دوست من ولی مثه اینکه یادت رفته ادرستو بزاری


پسر خوب
ساعت12:18---24 آذر 1393
من ميام تو اتاق

مي بينم پسرم داره سيگار مي کشه

نمي دونم چي کار مي کنم اون موقع

شايد يکي بزنم زير گوشش

نه به خاطر اينکه سيگار مي کشه

به خاطر اين که کم آورده"


ali
ساعت14:51---14 خرداد 1393


شعر از خودمه

........................................................ ..........

اونی که مخاطب خاص بود ...........

کلی رکو راس بود ..........

واسه ما آس بود ..............

چرا منو ول کرد رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

........................................................ ..........

اونی که تو چشماش برق داشت ..........

با بقیه فرق داشت ...........

هر حرفی میزد حق داشت ............

چرا منو ول کرد رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از وبلاگ :: پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے


سعید
ساعت12:42---26 ارديبهشت 1393
سلام ریحانه خانوم وبلاگ زیبایی داری خیلی قشنگ بود حال کردم موفق باشی به منم سربزن ممنون بای

saman
ساعت11:33---26 ارديبهشت 1393


پاسخ:سوالی داری عایا سامان :) بپرس



✗♬ιllιlı☞Ɽⱥ乃乃Ȉŧ☜ıllιlı♬✗
ساعت15:43---9 فروردين 1393
روزگار اگر گرفتارم کرده.....

بی حواسی ام را جای بی معرفتی نگذار!!!


پاسخ:عجب مث اینکه دلت خیلی پر از دست من :-) :-)


atefeh
ساعت21:28---15 اسفند 1392
اگر سُڪوت ڪردم بـہ روے ِ زندگے



بـہ پاے ِ خوب بودنـم نگُـذار !!



روزگـار بـا ضََربـہ هـایـش مـَرا لـال ڪَرده . . .



فقـط گـَہگـاهـے لَبـخند میـزنـَم ڪـہ بدانـَد



هَنـوز هـَم مـُقاومَم بـراے ِ ضَربــہ هـایـَش . . .
پاسخ:ممنون عاطفه جان ک سرزدی خیلی قشنگ بود :)


ღRabbitღ
ساعت16:44---13 اسفند 1392
دوست داشتی بگو لینکت کنم

راستی ممنون ک سر زدی
پاسخ:خواهش میکنم قابلی نداشت :)


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت14:23---12 اسفند 1392
ثانیه های انتظار پشت چراغ قرمز را تاب بیاور شاید که دارند آرزوی کودکی دست فروش رابرای یک دقیقه کاسبی بیشتر برآورده می کنند . . .



سلام دوست گلم من شمارو لینک کردم شما هم منو به عنوان دست های پرازخالی بلینک ممنون


پاسخ:سلام ممنونم از متن زیباتون چشم حتما لینک میکنم


ترلان
ساعت12:38---8 اسفند 1392


atefeh
ساعت11:47---2 اسفند 1392
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@





آرمـــــــــــان
ساعت10:53---11 بهمن 1392


˙·٠•● روزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود



جای خالے ام را حِس کـُـنے



دَر دِلَت با بغض بگـُویے :



" ڪاش اینجآ بود "



اما مَـטּ دیگـَـر



بـﮧ פֿـوآبَت هَم نِمے آیَم!!
پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنون ارمان عزیز


یک دوست جدید
ساعت0:32---8 بهمن 1392
سلام ریحانه جان خسته نباشی.واقعا گذشته از تعارف وبلاگ ریبا و پر محتوایی دارید
اول خواستم تشکر کنم از اینکه به وب من سر زدین و دوم اینکه محقیقتش من هر کاری کردم نتونستم کسی رو لینک کنم میخواستم اگه ممکنه به منم یاد بدی مرسی
ممنون
موفق باشی


آرمـــــــــــان
ساعت19:13---4 بهمن 1392
من عاشقانه هایم راروی همین دیوارهای مجازی می نویسم

ازلج تو

ازلج خودم

ک حاضرنبودیم یکبار این هارا



واقعی به هم بگوییم..
پاسخ:آرمان جان مرسی خیلی قشگ بود :)


الون بوی 76
ساعت18:20---4 بهمن 1392
دختر کجایی نیستی ؟؟ نمیگی ما نمیتونیم بدون شما نفس بکشیم؟؟؟؟؟
پاسخ:ههههه من هستم شمارو نیست دوست عزیز :))


کاترین.حس مبهم
ساعت15:57---29 دی 1392
خوبی؟ مرسی که سرمیزنی گلم اوم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس قربونت برم ابجی جونم
پاسخ:مرسی خوبم گلم منم میبوسمت /خدانکنه :)


باران
ساعت13:51---28 دی 1392
بعضی اوقات مجبورید بپذیرید که برخی از آدم ها فقط میتوانند در قلبتان بمانند نه در زندگیتان...



سلام مرسی که اومدی..وبت عالیه بازم بهم سر بزن
پاسخ:سلام باران جان ممنون حتما میام :)


عشق2طرفه
ساعت17:07---2 دی 1392
سلام ریحانه جان خوبی؟



من واسه پستی که تو وب جدید گذاشتی کامنت گذاشتم ولی نیست یعنی واست نرسیده؟؟
پاسخ:سلام چرا رسید من دیر خوندمش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 2 / 10 / 1392برچسب:,ساعت9:17 قبل از ظهر توسط reyhane | |